♥ღعـشـق مـنღM♥
12:50    اونی که واست مرد

یک بغض , تو تردید باریدن

بازم هوای سرد و دلشوره

اونی که رفته بر نمیگــرده

از حال و روز خونه معلومه

تموم این خونـــــه شده دیوار

دودایه سیگــــار و فقط گریـــه

تسکین درد من دیگــــه رفته

مرگ منــــه دیوونه نزدیکـــــه

این خونه میره رو به ویــــرونی

همراه این روحی که مریضـــه

خون دل من,یکسر از چشمام

تا روزی کـــه برگـــردی آویزه



نظرات شما عزیزان:

chra1377
ساعت15:23---8 بهمن 1393
توروبه اون شرفت همشو بخون میثم من خیلی دوستت دارم ولی توی دوزو اصلا ذوستم نداری نمیتونم فراموشت کنم چون یک روزی توی زندگیم بودی یک روزی داداشم میدونستمت خواهش میکنم دوستم داشته باش خواهش خواهش میثم من خواهر کوچولوتم
X


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:,به قلم: ♥میثم♥